Candan Erçetin - Ben Böyleyim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Candan Erçetin - Ben Böyleyim Sözleri, Candan Erçetin - Ben Böyleyim Şarkı Sözü, Candan Erçetin - Ben Böyleyim Lyrics, Candan Erçetin - Ben Böyleyim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Candan Erçetin  Şarkı SözleriCandan Erçetin - Ben Böyleyim şarkı sözlerinden önce Candan Erçetin ile ilgili kısa bilgi;

Candan Erçetin, 10 Şubat 1963, Kırklareli doğumludur.Türk şarkıcı, söz yazarı, besteci ve öğretmendir.

Erçetin, müzikal kariyerinin yanı sıra çeşitli projelerde de yer aldı. 1994'te sunuculuk yapmaya başladı.

2013 yılında Milyonlarca Kuştuk isimli 14 şarkıdan oluşan, Nazım Hikmet'in "Bence sende artık herkes gibisin" isimli şiirinin de şarkıya dönüştürülmüş hali bulunan bir albüm çıkardı.

2013'te Galatasaray Spor Kulübü'nde başkan yardımcısı görevine getirildi.

Candan Erçetin - Ben Böyleyim Şarkı Sözleri
Üzgünüm acı sözlerim için
Üzgünüm seni kırdığım için
Haklısın bana darılsan bile
Beni terketsen bile
Ne yapayım ben böyleyim

Üzgünüm bütün olanlar için
Üzgünüm mutlu yıllarım için
Aşkımız şüphesiz olmalıydı
Lekesiz olmalıydı
Affedemem ben böyleyim

İster vur ister okşa
İster tut ister yolla
İster sev ister zorla
Ben böyleyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »