Ayşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ayşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı Sözleri, Ayşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı Şarkı Sözü, Ayşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı Lyrics, Ayşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ayşe Hatun Önal Şarkı SözleriAyşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı şarkı sözlerinden önce Ayşe Hatun Önal ile ilgili kısa bilgi;

Ayşe Hatun Önal, 29 Temmuz 1978, Adana doğumludur...

1999 yılında Kanal D'nin düzenlediği Miss Turkey yarışmasında Türkiye birinci güzeli seçilen Ayşe Hatun Önal, Adana Borsa Lisesi'den mezunudur.

2003 yılında Sonunda adlı Universal Müzik etiketi taşıyan albümü ile en büyük hayali olan müzik dünyasına girmiş oldu...

2014 yılında, birkaç yıllık aranın ardından yayımladığı "Çak Bir Selam" adlı şarkısı ile müzik kariyerinin zirvesine yükselmiş oldu...
Ayşe Hatun Önal - Yalanın Siyahı Şarkı Sözleri
Nasıl aldandım
Nasıl inandım
Şeytan bakan o gözleri
Bir melek sandım
Cümle alemi karşıma aldım
Boşa geçen yıllarıma
Kendime yandım
Göz yaşların yetermi sandın
Suçun rengini sarartmıyor

Söyle bana ne hakkın vardı
Dünyamı karartmaya
Yalanın siyahı beyazı olmaz
Dünyanın düzeni dünyada kalmaz
Yaptığın yanına kalırmı sandın
Haramın binası olmadı, olmaz

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »