Ajda Pekkan - Asla Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ajda Pekkan - Asla Sözleri, Ajda Pekkan - Asla Şarkı Sözü, Ajda Pekkan - Asla Lyrics, Ajda Pekkan - Asla Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ajda Pekkan Şarkı SözleriAjda Pekkan - Asla şarkı sözlerinden önce Ajda Pekkan ile ilgili kısa bilgi;

Ayşe Ajda Pekkan, 12 Şubat 1946 İstanbul doğumludur...

Herkesin daha çok şarkılarıyla tanıdığı Ajda Pekkan, aslında sanat kariyerine sinema oyunculuğu ile başladı.

İlk 45'liği "Her Yerde Kar Var"ın beğenilmesi üzerine müzik hayatına başlamış oldu.

1977'de yayınladığı Süperstar albümünün getirdiği başarı ile de Türkiyede "Süperstar" olarak anılmaya başladı.

2005 yılında Kanal D ekranlarında çok beğenilen Superstar Show adlı bir televizyon programı yaptı.

2006'da "Cool Kadın" adlı albüm piyasaya çıktı ve göstermiş olduğu başarıdan ötürü, MÜYAP tarafından Altın Plak'la ödüllendirildi.
Ajda Pekkan - Asla Şarkı Sözleri
Bu güneşsiz günlerde
Gayretler içindeyim
Bin türlü biçimdeyim sensiz
Gecenin her yerinde
Evvel zaman içinde
Yolunu kaybetmiş gibi sensiz
Sokağından geçiyordum
Daha birkaç gece önce
Işıklar sönmüştü yine
Bir yabancının peşinden
Koştum bir keresinde
Sevgilim diye diye
Asla
Asla deme asla

Asla
Asla demem asla
Beni sen yaktın
Sen topla
Kendin gel
Kendin kurtar aşkım
Kalbimi bu yerlerden
Bu kadersiz
Kalbim sensiz
Yorgun düştüm
N'olur bir şey söyle -na-na-na-na-
Ahdım var ölmem de
Yalnızlarda sensiz.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »