Ajda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ajda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Sözleri, Ajda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Şarkı Sözü, Ajda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Lyrics, Ajda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ajda Pekkan Şarkı SözleriAjda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor şarkı sözlerinden önce Ajda Pekkan ile ilgili kısa bilgi;

Ayşe Ajda Pekkan, 12 Şubat 1946 İstanbul doğumludur...

Herkesin daha çok şarkılarıyla tanıdığı Ajda Pekkan, aslında sanat kariyerine sinema oyunculuğu ile başladı.

İlk 45'liği "Her Yerde Kar Var"ın beğenilmesi üzerine müzik hayatına başlamış oldu.

1977'de yayınladığı Süperstar albümünün getirdiği başarı ile de Türkiyede "Süperstar" olarak anılmaya başladı.

2005 yılında Kanal D ekranlarında çok beğenilen Superstar Show adlı bir televizyon programı yaptı.

2006'da "Cool Kadın" adlı albüm piyasaya çıktı ve göstermiş olduğu başarıdan ötürü, MÜYAP tarafından Altın Plak'la ödüllendirildi.
Ajda Pekkan - Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Şarkı Sözleri
Alıştım sana bir tanem
Alıştım her gün görmeye
Bir nefes gibi muhtacım
Sevilmeye sevmeye

Her sabah uyandığımda
Seni bulurdum yanımda
Yokluğun bir zehir gibi
Dolaşıyor kanımda

Alışmak sevmekten daha zor geliyor
Alışmak bir yara bağrımda kanıyor
Sen yoksun kollarım boşluğu sarıyor
Alıştım bir tanem alıştım sana

Alıştım sana bir tanem
Yokluğuna dayanamam
İnan sensiz kaderimle
Tek başına savaşamam

Ben seninle varolmuşum
Ben seninle bir sarhoşum
Sen yanımda olmayınca
Gayesizim bomboşum.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »