Yalın - Cumhuriyet Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yalın - Cumhuriyet Sözleri, Yalın - Cumhuriyet Şarkı Sözü, Yalın - Cumhuriyet Lyrics, Yalın - Cumhuriyet Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yalın Şarkı SözleriYalın - Cumhuriyet şarkı sözlerinden önce Yalın ile ilgili kısa bilgi;

Yalın, 30 Mart 1980, Nişantaşı, İstanbul doğumludur...

İlk olarak 2004 yılında çıkış yaptığı Zalim şarkısıyla tanındı.

Başlangıçta pilot olmak isteyen Yalın, babasının evde ona, gitarıyla Gipsy Kings ve Enrico Macias şarkıları çalmasıyla müziğe ilgi duymaya başladı.

Yalın, albümleri ve single'ı dışında başka şarkıcılara verdiği besteler ve yaptığı düetlerle de adından söz ettirdi
Yalın - Cumhuriyet Şarkı Sözleri
Kalbimin orta yerinde bu nasıl bir cumhuriyet seninki
Nasıl bir hakimiyet ben anlamadım
Sustum sustum sonunda dayanamadım
Aşk mısın dert misin yoksa canına susamak mı benimki
Hayatı kovalamak mı dört nala bu evden
Uyudum uyandım hala anlamadım

Aşktan adam misali bu acıdan nefes alamazken
Önümde günler geçiyor sen hala aynı yerde
Sarılmak anlamlanmıştı
Seninle hayat oyalanmıştı
Ne gündüzün gecenin farkında
Şimdi hepsini geri verin bana

Kalbimin orta yerinde bu nasıl bir cumhuriyet seninki
Nasıl bir hakimiyet ben anlamadım
Sustum sustum sonunda dayanamadım
Aşk mısın dert misin yoksa canına susamak mı benimki
Hayatı kovalamak mı dört nala bu evden
Uyudum uyandım hala anlamadım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »