Yalın - Aşk Ne Demek Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yalın - Aşk Ne Demek Sözleri, Yalın - Aşk Ne Demek Şarkı Sözü, Yalın - Aşk Ne Demek Lyrics, Yalın - Aşk Ne Demek Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yalın Şarkı SözleriYalın - Aşk Ne Demek şarkı sözlerinden önce Yalın ile ilgili kısa bilgi;

Yalın, 30 Mart 1980, Nişantaşı, İstanbul doğumludur...

İlk olarak 2004 yılında çıkış yaptığı Zalim şarkısıyla tanındı.

Başlangıçta pilot olmak isteyen Yalın, babasının evde ona, gitarıyla Gipsy Kings ve Enrico Macias şarkıları çalmasıyla müziğe ilgi duymaya başladı.

Yalın, albümleri ve single'ı dışında başka şarkıcılara verdiği besteler ve yaptığı düetlerle de adından söz ettirdi
Yalın - Aşk Ne Demek Şarkı Sözleri
Seviyorum seviyorum da senden hiç haber yok
Yanıyor ağlıyorum da senden çıt yok
Eriyorum görüyorsun ama sıcaklığından eser yok
Hemen hemen bitiyoruz ama senden hiç adım yok

Aşk ne demek aşktan yanmak ne demek
Kenarından bile geçmiyorsun
Öğretemedim sana,senden öğrendim
Savaşmak ne demek

Bir anım olsa o an ahım tutsa
Yine istemem incinme sen
Bir hayal kursam içine seni koysam
Hiç gitmesen....

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »