Seksendört - Bin Kere Şarkı Sözleri

Sayfamızda Seksendört - Bin Kere Sözleri, Seksendört - Bin Kere Şarkı Sözü, Seksendört - Bin Kere Lyrics, Seksendört - Bin Kere Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Seksendört Şarkı SözleriSeksendört - Bin Kere şarkı sözlerinden önce Seksendört ile ilgili kısa bilgi;

Seksendört isimli müzik grubu, Ankaralı 4 arkadaştan oluşmaktadır. Grupta Tuna Velibaşoğlu solist ve gitar, Okan Ozen bas gitar, Erdem Ocak gitar, Serter Karadeniz ise davul çalmaktadır.

Seksendört, sahnedeki ilk yıllarında İngilizce cover ve bestelerini çaldı. Sonrasında ise Türkçe coverlar ve sanat müziğindeki önemli şarkıları yorumladı. 2001 yılında “Değiştir Kendini” isimli ilk Türkçe bestelerini yaptılar.

2003 yılında “Ölürüm Hasretinle” yi bestelediler. En son Okan’ın da katılımı ile son halini 2004 yılında aldı.

Tuna Velibaşoğlu 1981 yılında Ankara doğumlu.
Serter Karadeniz 1982 Ankara doğumlu.
Erdem Ocak 1980 yılında Giresun doğumlu.
Okan Ozen 1984 yılında Merzifon doğumlu.
Seksendört - Bin Kere Şarkı Sözleri
Ne de çabuk geçti zaman
Hatırlarım herşeyi dün gibi
Ellerimden kayıp giden
Tutamadığım hayırsız gençliğimi

Ne de çabuk bitmiş aşkın
Teninin kokusuna doyamadan
Baktığım her yer, her yer hatıra
Senin kadar eskisini bulamadım

Sen giderken durdu dünya, dönmüyor hala
Görmedin mi, hissedemedin mi
Sen yokken yanımda bin kere öldüm de
Bir kere dirilmedim ki

Unuttum çoktan beri unutmayı
Her nefes, her soluk hatırlatır
Yazmak istesem de elim varmaz
Sensizliği ezberledim satır satır

Bomboş odam, kalabalık yalnızlığım
Yabancı değil, içimden her biri
Dert yanarken çatlamış duvarlara
Kendim kadar derinini bulamadım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »