Oğuzhan Koç - Yüzük Şarkı Sözleri

Sayfamızda Oğuzhan Koç - Yüzük Sözleri, Oğuzhan Koç - Yüzük Şarkı Sözü, Oğuzhan Koç - Yüzük Lyrics, Oğuzhan Koç - Yüzük Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Oğuzhan Koç Şarkı SözleriOğuzhan Koç - Yüzük şarkı sözlerinden önce Oğuzhan Koç ile ilgili kısa bilgi;

Oğuzhan Koç , 13 Mayıs 1985; Refahiye, Erzincan doğumludur...

Küçük yaşlarından itibaren sahne sanatlarıyla ilgilenen Oğuzhan Koç, aynı zamanda Bursa Devlet Konservatuarı Müzik Bölümü'nü bitirdi. 2007 yılında BKM Atölye Oyuncuları arasına katılan sanatçı, Çok Güzel Hareketler BUnlar isimli programla meşhur oldu ve ardından 2013 yılında "Ben Hala Rüyada" isimli ilk müzik albümünü çıkardı.

Ayrıca 2009 yılında Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı Neşeli Hayat filminde rol almıştı.
Oğuzhan Koç - Yüzük Şarkı Sözleri
Bir bakışa tavlandım nasıl ola(cak)asına hayranım
Heder olucam
Beni kurtarsan bir pas ata(rak)ına meze olsam
Neşe katarak

Kimileri var ki çok hayın olu(yo)luna çiçekten
Çok mayın koyuyor_
Beni kandırma ayıp oluyor
Kaşım gözüm derken yaşın geçiyor

Bir bakıp bir kaçarak beni sokma günaha
Peşimi de bırakma ama
Bir kez elini uzatsan sana şu yüzüğü taksam

Bir gülüş belki tek tesellimdi
Orada ölseydim koymazdı bu kadar
Bir gözün der ki sahibim belli
Diğerine baktım

Söz-Müzik: Oğuzhan Koç

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »