Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk Şarkı Sözleri

Sayfamızda Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk Sözleri, Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk Şarkı Sözü, Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk Lyrics, Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Oğuzhan Koç Şarkı SözleriOğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk şarkı sözlerinden önce Oğuzhan Koç ile ilgili kısa bilgi;

Oğuzhan Koç , 13 Mayıs 1985; Refahiye, Erzincan doğumludur...

Küçük yaşlarından itibaren sahne sanatlarıyla ilgilenen Oğuzhan Koç, aynı zamanda Bursa Devlet Konservatuarı Müzik Bölümü'nü bitirdi. 2007 yılında BKM Atölye Oyuncuları arasına katılan sanatçı, Çok Güzel Hareketler BUnlar isimli programla meşhur oldu ve ardından 2013 yılında "Ben Hala Rüyada" isimli ilk müzik albümünü çıkardı.

Ayrıca 2009 yılında Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı Neşeli Hayat filminde rol almıştı.
Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk Şarkı Sözleri
Geçiyor Günler Çabuk
Geçiyor Yine Aklım Sende
Çırpınsam da Çok Geç Artık
Ayrılık Varmış Serde
Kurumuş Gözlerimden Akıyor Yine Gözyaşlarım
Sen Gibi Mavi Değil Ama Bende Bazen Ağlarım

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ

Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum
Ahhhh
Bir Başıma Çaresiz Eriyorum
Bile Bile

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ



Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum....

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »