Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter Şarkı Sözleri

Sayfamızda Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter Sözleri, Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter Şarkı Sözü, Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter Lyrics, Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Oğuzhan Koç Şarkı SözleriOğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter şarkı sözlerinden önce Oğuzhan Koç ile ilgili kısa bilgi;

Oğuzhan Koç , 13 Mayıs 1985; Refahiye, Erzincan doğumludur...

Küçük yaşlarından itibaren sahne sanatlarıyla ilgilenen Oğuzhan Koç, aynı zamanda Bursa Devlet Konservatuarı Müzik Bölümü'nü bitirdi. 2007 yılında BKM Atölye Oyuncuları arasına katılan sanatçı, Çok Güzel Hareketler BUnlar isimli programla meşhur oldu ve ardından 2013 yılında "Ben Hala Rüyada" isimli ilk müzik albümünü çıkardı.

Ayrıca 2009 yılında Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı Neşeli Hayat filminde rol almıştı.
Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter Şarkı Sözleri
Bir güne daha böyle başlamak
Pencereden bakıp hep boşlamak
Donar ellerim susar dillerim
Utanmasam hala beklerim

Beni burada öpmüştün ah, yağmurlarda yürümüştük,
Bana burada küsmüştün ah, Ağustos'ta üşümüştüm

Ben de bu yolları gide gele göreceğim yok ki bir bildiğim,
Serdeki acıları çekmek için yine bir zalimi seveceğim
Bir şey öğrendiysem eğer karşılığı yokmuş meğer,
Her aşk gibi bu da bir gün biter

Söz-Müzik: Oğuzhan Koç

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »