Oğuzhan Koç - Al Ahını Şarkı Sözleri

Sayfamızda Oğuzhan Koç - Al Ahını Sözleri, Oğuzhan Koç - Al Ahını Şarkı Sözü, Oğuzhan Koç - Al Ahını Lyrics, Oğuzhan Koç - Al Ahını Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Oğuzhan Koç Şarkı SözleriOğuzhan Koç - Al Ahını şarkı sözlerinden önce Oğuzhan Koç ile ilgili kısa bilgi;

Oğuzhan Koç , 13 Mayıs 1985; Refahiye, Erzincan doğumludur...

Küçük yaşlarından itibaren sahne sanatlarıyla ilgilenen Oğuzhan Koç, aynı zamanda Bursa Devlet Konservatuarı Müzik Bölümü'nü bitirdi. 2007 yılında BKM Atölye Oyuncuları arasına katılan sanatçı, Çok Güzel Hareketler BUnlar isimli programla meşhur oldu ve ardından 2013 yılında "Ben Hala Rüyada" isimli ilk müzik albümünü çıkardı.

Ayrıca 2009 yılında Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı Neşeli Hayat filminde rol almıştı.
Oğuzhan Koç - Al Ahını Şarkı Sözleri
Canımı al...
Seni alma benden
Beni de çal...
vazgeçtim kendimden
Sevabın kalmasın bana,
Günahın benim boynuma
Al ahını... Vazgeçtim Senden. (x2)

Al canımı deme bana...
Sar beni son bir kez daha...

Güler miydin? Bakar mıydın?
Gözlerimden kaçar mıydın ?
Yine seni sevsem de...
Kin tutar mıydın?

Gider miydin? Kalır mıydın?
Sever miydin? Bakar mıydın?
Senden vazgeçmesem de
Hep susar mıydın ..?

Bir buse yetmez derken ben senden oldum
al ahını, yeter..
yeter,kederlere boğuldum
bin derde kurban oldum ben bilmesen de...
Geçsede...
ah etmem...
edemem...
aldım ahını...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »