Murat Dalkılıç - Aşka Doydum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Murat Dalkılıç - Aşka Doydum Sözleri, Murat Dalkılıç - Aşka Doydum Şarkı Sözü, Murat Dalkılıç - Aşka Doydum Lyrics, Murat Dalkılıç - Aşka Doydum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Murat Dalkılıç Şarkı SözleriMurat Dalkılıç - Aşka Doydum şarkı sözlerinden önce Murat Dalkılıç ile ilgili kısa bilgi;

Murat Dalkılıç, 7 Ağustos 1983, İzmir doğumludur...

Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk Bölümü mezunu olan Murat Dalkılıç, piyano eğitimi alıp, 15 yaşında ilk müzik grubunu kurdu...

2008 yılında Murat Boz ile düet yaptığı Kasaba şarkısıyla ilk çıkışını gerçekleştiren sanatçı, 2009 yılında La Fontaine şarkısıyla başarısına devam etti...

Star TV ekranlarında yayınlanan Sil Baştan (2014) isimli dizide rol alarak oyunculukta yaptı...
Murat Dalkılıç - Aşka Doydum Şarkı Sözleri
Aşkın içinde bir aşk aradık
Doğru yolu bir türlü bulamadık
Asıl olan sendin, bendim
Biz çok karıştık

İki cümleyle her şeyin geçeceğini sandık
Ayrı ayrı dünyalara biz çok alıştık
Sevmesin sarmasın beni sen gibiler
Görmesin duymasın kimse sesimi

Kırıldım, çok yoruldum
Aşkı yaşamadan
Aşka doydum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »