Kenan Doğulu - Jazz Yapma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kenan Doğulu - Jazz Yapma Sözleri, Kenan Doğulu - Jazz Yapma Şarkı Sözü, Kenan Doğulu - Jazz Yapma Lyrics, Kenan Doğulu - Jazz Yapma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kenan Doğulu Şarkı SözleriKenan Doğulu - Jazz Yapma şarkı sözlerinden önce Kenan Doğulu ile ilgili kısa bilgi;

Kenan Doğulu, 31 Mayıs 1974; Beyoğlu, İstanbul doğumludur...

Şarkıcılığın yanı sıra, aynı zamanda söz yazarı, besteci ve albüm yapımcısıdır.

2007 Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi temsil ederek yarışmayı dördüncü olarak tamamladı..

"Yaparım Bilirsin" isimli İlk Albümü 1993 yılının Eylül ayında yayımlandı.

Kenan Doğulu, 2012'den beri birlikte olduğu oyuncu Beren Saat ile, 29 Temmuz 2014'te Amerika Birleşik Devletleri'nin Los Angeles şehrinde evlendi.
Kenan Doğulu - Jazz Yapma Şarkı Sözleri
Yakaladın beni çaresizken tuzaklarla
Harcadın beni sonbaharda yaprak gibi
Anladım seni değmez sana mutsuzluklar
Bir acayip hallerdeyim

Bitirdin beni yalanlarla dolanlarla
Oyaladın beni tatlı sözler hayallerle
Yaraladın beni kalbimin içlerinden
Garip mağlup sevgilerdeyim

Jazz yapma kafaları karıştırma
Bilmemezlikten gelip derdimi sorma
Jazz yapma sakın bir suçlu arama
Hedefleri şaşırıp kendini vurma

Erittin beni acılarla sorunlarla
Unuttun beni çoğu zaman bir başıma
Kaptırdın beni yepyeni bir hayat şimdi
Çıtır taze sevdalardayım
Fazla naz aşık usandırırmış

Bilmiyorsan öğrende gel
Üç gün beş gün çözemez bunları
Zamanı geldi ayrılığın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »