Hadise - Yaz Günü Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hadise - Yaz Günü Sözleri, Hadise - Yaz Günü Şarkı Sözü, Hadise - Yaz Günü Lyrics, Hadise - Yaz Günü Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hadise Şarkı SözleriHadise - Yaz Günü şarkı sözlerinden önce Hadise ile ilgili kısa bilgi;

Hadise, 22 Ekim 1985, Belçika doğumludur...

2003 yılında Idool 2003 yarışmasına katıldı, birinci olamamasına rağmen albüm teklifi almasının üzerine albüm hazırlıklarına başladı...

O Ses Türkiye isimli yarışma programında 2011-14 yıllarındaki sezonlarında jüri olarak yer aldı. Bir Altın Kelebek Ödülü ve üç TMF Ödülü dahil olmak üzere çok sayıda ödül kazandı.

2011'de beşinci stüdyo albümü Aşk Kaç Beden Giyer?'i yayımladı. Albümdeki "Superman", "Aşk Kaç Beden Giyer?" ve "Mesajımı Almıştır O" şarkılarına klip çekti...
Hadise - Yaz Günü Şarkı Sözleri
Kapımı çal, hadi kapımı çal.
Hazır ettim ben beni, geçir kendimden.
Hadi, hadi nefesim ol.
Zehirlendim, zehirlendim.

Turuncu bir ateş gibi sıcaksın
Aşkı kalbimi tutuşturan tek sen olacaksın.
Yaz günü yakar bu güneş, kavurur ya.
Kalbimi çalar bu deli, tadı aşk ya.
Geceye düşer yakamoz ışığında,
Beni al kollarına, sar, bırakma.

Yaz günü yakar bu güneş, kavurur ya.
Kalbimi çalar bu deli, tadı aşk ya.
Geceye düşer yakamoz ışığında,
Beni al kollarına, sar, bırakma.
Beni al kollarına, sar, bırakma.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »