Elif Kaya - Zıtlar Dünyası Şarkı Sözleri

Sayfamızda Elif Kaya - Zıtlar Dünyası Sözleri, Elif Kaya - Zıtlar Dünyası Şarkı Sözü, Elif Kaya - Zıtlar Dünyası Lyrics, Elif Kaya - Zıtlar Dünyası Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Elif Kaya Şarkı SözleriElif Kaya - Zıtlar Dünyası şarkı sözlerinden önce Elif Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Hande Yener ve Mustafa Sandal'In vokalistliğini de yapmış olan Elif Kaya, kendisine özgü ses tonuyla ve yorumlarıyla büyük bir beğeni topladı.

Karanlık Dünyam isimli İlk albümünü, Polat Yağcı prodüktörlüğünde, Poll Production şirketi ile çıkardı... Albümün çıkış parçası daha önce Zerrin Zeren tarafından seslendirilmiş, eski ama harika bir şarkı...

Ayrıca, iki yıl önce kaybettiği müzisyen arkadaşı Ertuğ Ergin’e vefa örneği göstererek albümünde söz ve müziği Ertuğ Ergin’e ait olan vokalliğini Elif Kaya’nın üstlendiği "Zıtlar Dünyası" adlı şarkıyı Ertuğ Ergin ile birlikte seslendirdiler.
Elif Kaya - Zıtlar Dünyası Şarkı Sözleri
Günlerin getirdiği götürdüğünden az
Sen kusursuz varlığınla bana günah yaz
Aşkı verdin, bari koru benden alma.

Göklerin krallığına gözüme diksem
Dünyanın çamurundan kurtulabilirsem
Hani melektim yerde kanadım kırılmış

Ara durursun
Beni bulursun
Zıtlar dünyasında
Kaybolursun
Adam sensin
Kadın sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin

Hangi ses var içimde diyen sensin
Duyan sensin
Beni halden hale döndüren sensin
Ağlatan sensin
Güldüren sensin

Günlerin getirdiği götürdüğünden az
Sen kusursuz varlığınla bana günah yaz
Aşkı verdin, bari koru benden alma.

Göklerin krallığına gözüme diksem
Dünyanın çamurundan kurtulabilirsem
Hani melektim yerde kanadım kırılmış

Ara durursun
Beni bulursun
Zıtlar dünyasında
Kaybolursun
Adam sensin
Kadın sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin

Hangi ses var içimde diyen sensin
Duyan sensin
Beni halden hale döndüren sensin
Ağlatan sensin
Güldüren sensin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »