Elif Kaya - Olmuyor Denedim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Elif Kaya - Olmuyor Denedim Sözleri, Elif Kaya - Olmuyor Denedim Şarkı Sözü, Elif Kaya - Olmuyor Denedim Lyrics, Elif Kaya - Olmuyor Denedim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Elif Kaya Şarkı SözleriElif Kaya - Olmuyor Denedim şarkı sözlerinden önce Elif Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Hande Yener ve Mustafa Sandal'In vokalistliğini de yapmış olan Elif Kaya, kendisine özgü ses tonuyla ve yorumlarıyla büyük bir beğeni topladı.

Karanlık Dünyam isimli İlk albümünü, Polat Yağcı prodüktörlüğünde, Poll Production şirketi ile çıkardı... Albümün çıkış parçası daha önce Zerrin Zeren tarafından seslendirilmiş, eski ama harika bir şarkı...

Ayrıca, iki yıl önce kaybettiği müzisyen arkadaşı Ertuğ Ergin’e vefa örneği göstererek albümünde söz ve müziği Ertuğ Ergin’e ait olan vokalliğini Elif Kaya’nın üstlendiği "Zıtlar Dünyası" adlı şarkıyı Ertuğ Ergin ile birlikte seslendirdiler.
Elif Kaya - Olmuyor Denedim Şarkı Sözleri
Yürür ince ince yağmur sellerde.
Benim yüreğim kapalı bir perde.
Güneş batıyor gözlerimin içinde.
Ah tutamam kendimi ellerinde.

Olmuyor denedim dinletemedim.
Of olmuyor denedim dinletemedim

Dünya bir yana sen bir yana
Savrulup gitti kalbim uzaklara
Her defasında parçalandıkça
Kaybolup gittik şimdi yarınlara

Yürür ince ince yağmur sellerde.
Benim yüreğim kapalı bir perde.
Güneş batıyor gözlerimin içinde.
Ah tutamam kendimi ellerinde.

Olmuyor denedim dinletemedim.
Of olmuyor denedim dinletemedim

Dünya bir yana sen bir yana
Savrulup gitti kalbim uzaklara
Her defasında parçalandıkça
Kaybolup gittik şimdi yarınlara

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »