Demet Akalın - Zor Sevda Şarkı Sözleri

Sayfamızda Demet Akalın - Zor Sevda Sözleri, Demet Akalın - Zor Sevda Şarkı Sözü, Demet Akalın - Zor Sevda Lyrics, Demet Akalın - Zor Sevda Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Demet Akalın Şarkı SözleriDemet Akalın - Zor Sevda şarkı sözlerinden önce Demet Akalın ile ilgili kısa bilgi;

Demet Akalın, 23 Nisan 1972; Gölcük, Kocaeli doğumludur...

Sanatçı annesinin desteği ile mankenlik kursuna katıldıktan sonra mankenlik ve oyunculukta yaptı.

O dönemde ciddi ve iyi bir meslek olan mankenlikte aranan bir isim olan Demet Akalın bunun yanında, 1992 yılında "Günlerden Pazar", 1994 yılında "Tele Anahtar" ve aynı yıl Hülya rolüyle "Sensiz Olmaz" filmlerinde rol aldı.

İlk albümünü 1996 yılında çıkaran Demet Akalın, 2004 yılında çıkardığı Banane albümünde bulunan "Aşkın Açamadığı Kapı" ile Kral TV Video Müzik Ödüllerinden "Yılın Şarkısı" ödülünü aldı.
Demet Akalın - Zor Sevda Şarkı Sözleri
Yaşamaktan kaçmadım ki
Sevdandan korkmadım
Daha önce sevmedim ki
Ölür gibi tapmadım
Yüreğimin tam ortası
Duraklı aşk vahası
Değerini bilmedin ki sen

Hakkım var, ah çare yok
Ben sana sen ona deli yar
Gitmek var, kalmak zor
Ah bunu bir de bana sor

Senle yansamda sönecek bu zor sevda
Sonu yok anladım bu bir veda
Senle yansamda sönecek bu zor sevda
Sonu yok anladım bu bir veda

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »