Cevdet Bağca - Cudi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cevdet Bağca - Cudi Sözleri, Cevdet Bağca - Cudi Şarkı Sözü, Cevdet Bağca - Cudi Lyrics, Cevdet Bağca - Cudi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cevdet Bağca Şarkı SözleriCevdet Bağca - Cudi şarkı sözlerinden önce Cevdet Bağca ile ilgili kısa bilgi;

Cevdet Bağca, 1965, Iğdır, Melekli doğumludur...

Üniversite yıllarına kadar Turgutlu'da yaşayan Cevdet Bağca, aynı zamanda da işçilik yaptı.

Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği'ni bitirdikten sonra 1989 yılında öğretmenliğe başladı.

23 yıldır profesyonel anlamda söz yazarlığı ve bestecilik yapmaktadır. Ayrıca yurt içinde ve yurt dışında konserler vermeye devam etmektedir...
Cevdet Bağca - Cudi Şarkı Sözleri
Sensiz mavisi bıçaklanmış akşamüstüyüm
Ateşten denizim kıyılarım yok
Sensiz kar altında dağlarım
Anlıyor musun ?
Kadınım baharım a canım a canım
Yağmur ol ben toprak
Sen rüzgar ol ben yaprak

Sen derya ol ben ıramak
Tuzuna sarılayım
Sen Munzur ol ben murat
Sen şirin ol ben Ferhat
Sen cudi ol ben serhat
Sızına sarılayım
Sen Dicle ol ben Fırat
Sızına sarılayım
Sen Dicle ol ben Fırat
Sızına sarılayım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »