Bora Duran - Lodos Şarkı Sözleri

Sayfamızda Bora Duran - Lodos Sözleri, Bora Duran - Lodos Şarkı Sözü, Bora Duran - Lodos Lyrics, Bora Duran - Lodos Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Bora Duran Şarkı SözleriBora Duran - Lodos şarkı sözlerinden önce Bora Duran ile ilgili kısa bilgi;

Bora Duran, 23 Mart 1978 doğumludur...

1995 yılında Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuarı’na başladı, 2001 yılına kadar ise İzmir’de birçok mekanda müzisyenlik yaptı.

Yılmaz Erdoğan’ın şiir albümü başta olmak üzere pek çok albüm çalışmasında klasik kemençe, gitar, perdesiz gitar ve sesiyle görev aldı... 2013 yılında sözü ve müziği kendine ait “Helal Olsun” adlı çalışması Işın Karaca, “Seviyorum” adlı çalışması Atiye tarafından seslendirilmiştir.

2013 yılında 12 şarkının yer aldığı "İnsan" isimli ikinci albümünde, 10 şarkının şarkının sözü ve müziği kendisine aittir...
Bora Duran - Lodos Şarkı Sözleri
Söyleyemem halimi
Sormadan bilen yok
Kimsenin çilesini
Kimse çekmez gerek yok
Boşa konuşup kendimi
Daha fazla üzmeye

Anlatmaya gerek yok
Aşka boyun eğmeyip
Ağlaya ağlaya gidiyorum bu şehirden
Lodos çarptı yaş değil süzülen gözlerimden
Gelmeyin üstüme bir garip yolcuyum ben
Üşüyorum titremem lodos çarptı
Aşkın beni sarstı lodos çarptı
Beni sarstı lodos çarptı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »