Bora Duran - Aynalar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Bora Duran - Aynalar Sözleri, Bora Duran - Aynalar Şarkı Sözü, Bora Duran - Aynalar Lyrics, Bora Duran - Aynalar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Bora Duran Şarkı SözleriBora Duran - Aynalar şarkı sözlerinden önce Bora Duran ile ilgili kısa bilgi;

Bora Duran, 23 Mart 1978 doğumludur...

1995 yılında Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuarı’na başladı, 2001 yılına kadar ise İzmir’de birçok mekanda müzisyenlik yaptı.

Yılmaz Erdoğan’ın şiir albümü başta olmak üzere pek çok albüm çalışmasında klasik kemençe, gitar, perdesiz gitar ve sesiyle görev aldı... 2013 yılında sözü ve müziği kendine ait “Helal Olsun” adlı çalışması Işın Karaca, “Seviyorum” adlı çalışması Atiye tarafından seslendirilmiştir.

2013 yılında 12 şarkının yer aldığı "İnsan" isimli ikinci albümünde, 10 şarkının şarkının sözü ve müziği kendisine aittir...
Bora Duran - Aynalar Şarkı Sözleri
Haberin olsun her yerde senin
Adını andım dinle duyarsın
Gözlerimi kapattım kalbimle
Arıyorum belki sorarsın
Bu dünyada gitmiyor işler

İstesek de bazen yolunda
Gel seninle ölelim desen
Razıyım yeniden olacaksak yan yana
Gezdim tozdum senin yüzünden
Adresin yok izini sürsem
Kayıp şehirler yollar çıkmaz
Bana sensizlik hiç acımaz
Seyretmenin zamanında değerini bilemedim
Şimdi baksam yüzüne gözlerin bana küsmüş
Seyretmenin zamanında değerini bilemedim
Şimdi baksam yüzüne gözlerin bana küsmüş

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »