Aydilge - Bu Gece Ben Ay Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aydilge - Bu Gece Ben Ay Sözleri, Aydilge - Bu Gece Ben Ay Şarkı Sözü, Aydilge - Bu Gece Ben Ay Lyrics, Aydilge - Bu Gece Ben Ay Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aydilge Şarkı SözleriAydilge - Bu Gece Ben Ay şarkı sözlerinden önce Aydilge ile ilgili kısa bilgi;

Aydilge Sarp, 25 Haziran 1985, Kütahya doğumludur...

Hem Yazar, hem müzisyen, hem de radyo programcısıdır. "Kalemimin Ucundaki Düşler" isimli ilk öykü kitabı 1997 yılında yayınlandı. 2002 yılında ise bulimik bir kızın öyküsünü anlatan "Bulimia Sokağı" adlı romanı yayınlandı. 2004 yılında çıkan romanı ise "Altın Aşk Vuruşu" oldu.

2006 yılında Küçük Şarkı Evreni isimli albümü, 2009 yılında ise Sobe isimli albümü yayınlandı.

Ayrıca, 4 Temmuz Cuma 2014 günü saat 21.00'da FOX'ta yayın hayatına başlayan "Kiraz Mevsimi" Adlı Televizyon Dizisinin Müziklerini Yaptı.
Aydilge - Bu Gece Ben Ay Şarkı Sözleri
Aydilge - Bu Gece Ben Ay

Akmaya hazırım karanlığımdan
Boşluğa damlayan sisle
Bir notaya binip gidecem diye
Ardımdan bakıp küsme

Bu gece ben ay, bana aksın uzay
Gece ben ay, bana aksın uzay

Uçmaya hazırım yalnızlığımdan
Üstüme damlayan sesle
Benim avuçlarım kanamaz diye

Şarkımı kesip gitme

Bu gece ben ay, bana aksın uzay
Gece ben ay, bana aksın uzay

Kal dersen, kalamam dersem gücenme
Bu gece ben ay
Yan dersem, yanamam dersem gücenme
Bu gece ben ay

Bu gece ben ay, bu gece ben ay

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »