Ziynet Sali - Ağlama Anne Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ziynet Sali - Ağlama Anne Sözleri, Ziynet Sali - Ağlama Anne Şarkı Sözü, Ziynet Sali - Ağlama Anne Lyrics, Ziynet Sali - Ağlama Anne Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ziynet Sali Şarkı SözleriZiynet Sali - Ağlama Anne şarkı sözlerinden önce Ziynet Sali ile ilgili kısa bilgi;

Yunanca şarkıları Türkçe sözlerle yeniden seslendiren Ziynet Sali, 29 Nisan 1975, Kuzey Kıbrıs doğumludur.

1994 - 1999 yılları arasında istanbul'a gelerek İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı'nı okumuş ve dördüncülükle bitirmiştir.

2000 yılında Dost Müzik plak şirketinden yayınlanan ilk albümü “BA-BA” piyasaya sürülmüştür. Son Osmanlı Yandım Ali ve Çılgın Dersane Kampta filmlerinde rol alarak sinema oyunculuğuda yaptı.

2009 yılında 13. İstanbul FM Müzik Ödülleri, En İyi Şarkı, Beste Ve Söz (Beş Çayı) ve 2011 yılında 17. Kral Müzik Ödülleri, Radyolarda En Çok Çalınan Şarkı (Rüya) gibi bir çok ödülleri bulunmaktadır.

Sanatçı katıldığı şov programlarında verdiği röportajlarda doğallığı ve sıcak kanlılığı ile dikkat çekmektedir.
Ziynet Sali - Ağlama Anne Şarkı Sözleri
Ah Ne Hayatlar Ümidiyle
Zamansız Yollara Düştük
İlk Yenilen Biz Değildik Elbet
Gün Oldu Dünyaya Küstük
Ağlama Anne Benim İçin Ağlama
Bende Herkes Kadar Aldım Acılardan
Ağlama Anne Benim İçin Ağlama
Bende Herkes Kadar Yandım

Sen Ne Olur Çocukluğumu Sakla
Tek Kalan Bu Elimde Avucumda
Ağlama Anne Benim İçin Ağlama
Bende Herkes Kadar Yandım
Her Birimiz Başka Bir Hikaye
Anne Bu Ayrılıklar Niye
Sen Yine Bir Ninni Söyle Bana
Yavrum Uyusunda Büyüsün Diye

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »