İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Şarkı Sözleri

Sayfamızda İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Sözleri, İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Şarkı Sözü, İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Lyrics, İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İrem Derici Şarkı Sözleriİrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı şarkı sözlerinden önce İrem Derici ile ilgili kısa bilgi;

İrem Derici, 21 Mart 1987, İstanbul doğumludur.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Piyano Bölümü mezunu olan İrem Derici, O Ses Türkiye yarışması ile tanındı. BU yarışmayı birinci olarak tamamlayamamasına rağmen bu yarışma sayesinde tanınan müzisyenlerin içinde, sonraki müzik kariyerinde en başarılı olan sanatçı oldu.

Çıkardığı tekliler ve klipleri, sürekli olarak müzik kanallarında ve radyolarda yayınlandı.

İlk teklisi "Bensiz Yapamazsın" ve ikinci teklisi ise "Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı" ismiyle çıktı ve çok tutuldular.

Ardından 15 Nisan 2014'de "Kalbimin Tek Sahibine" isimli teklisi piyasaya çıkmıştır. Kanal D ekranlarında yayınlanan Beyaz Show isimli programda seslendirdi. Çıktığı andan itibaren dijital platformlarda "en çok dinlenenler" arasına girmiştir.
İrem Derici - Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı Şarkı Sözleri
Gittin mi sahiden gittin mi?
Bir devir daha bitti mi böyle?
Sen hep biraz benim kalmıştın,
E hep kalamazdın ya öyle.

Mühim haber tez duyulur malum,
Rüyasını da gördüm önce.
Açıkçası biraz buruldum,
Ama sevindim de duyunca.

Üzülme üzülürüm, kıyamam sana,
Bilirsin kötü söz, diyemem sana.
Ben düşler ülkesinin, gelgit akıllısıyım,
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana.

Ne emeğini inkar etmem,
Ne hakkını ödemem mümkün.
Hak ettiğin içine sinsin,
Oof sen altın kalpli bir adamsın.

Üzülme üzülürüm, kıyamam sana,
Bilirsin kötü söz, diyemem sana.
Ben düşler ülkesinin, gelgit akıllısıyım.
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana.

Benim hemen geceye akmam lazım.
Bu gece Beyoğlu'nu yıkmam lazım.
Anahit'in ruhuna, orta yerinde,
Pasajın çiçek gibi ah be cancağızım.

Üzülme üzülürüm, kıyamam sana,
Bilirsin kötü söz, diyemem sana.
Ben düşler ülkesinin, gelgit akıllısıyım.
Ayrılık hakikaten sonradan koydu bana.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »