Cansu - Olsan Da Olmasan Da Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cansu - Olsan Da Olmasan Da Sözleri, Cansu - Olsan Da Olmasan Da Şarkı Sözü, Cansu - Olsan Da Olmasan Da Lyrics, Cansu - Olsan Da Olmasan Da Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cansu Şarkı SözleriCansu - Olsan Da Olmasan Da şarkı sözlerinden önce Cansu hakkında kısa bilgi;

Asıl adı Cansu Kurtcu olan sanatçı Ankara Devlet Konservatuvarı Gitar bölümünü okudu ancak mezun olamadan bıraktı.

Daha sonra hayranı olduğu hatta hayranlıktan ölüp ölüp dirildiği İskender Paydaş ile çalışmaya başladı, görevi basın danışmanlığı ise de, müziğe ait ne varsa ondan öğrenmeye çalıştı.

CNS ajans adında bir organizasyon şirketi kurdu ve çok büyük isimlerle, çok büyük projelere imza attı. Ardından Ve değerli müzisyen Fettah Can ile birlikte CF Müzik adlı prodüksiyon şirketini kurdu.

2011 yılında His (Herşey İçinde Saklı) isimli albümünü çıkararak hayalini gerçekleştirmiş oldu. 2013 yılında çıkardığı Batak adlı single çıkardı.
Cansu - Olsan Da Olmasan Da Şarkı Sözleri

Her sabah keyifle yaktım ilk sigaramı
Biraz abartmışım karışan olmayınca
Üzüldüm yaşadıklarımızı
O hiç meşhur olmayan şarkılarda duyunca
Ayrılık tuhaf hemen alışılmıyor
Anladım hayat her şartta devam ediyor
Sen olmasan da yağmur yine yağar
Olmasan da güneş yine doğar
Sen olmasan da yağmur yine yağar
Olmasan da güneş yine doğar

Her sabah keyifle yaktım ilk sigaramı
Biraz abartmışım karışan olmayınca
Üzüldüm yaşadıklarımızı
O hiç meşhur olmayan şarkılarda duyunca
Ayrılık tuhaf hemen alışılmıyor
Anladım hayat her şartta devam ediyor
Sen olmasan da yağmur yine yağar
Olmasan da güneş yine doğar
Sen olmasan da yağmur yine yağar
Olmasan da güneş yine doğar… Yine doğar
Sen olmasan da yağmur yine yağar
Olmasan da güneş yine doğar… Yine doğar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »