Cansu - Kalk Gel Bana Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cansu - Kalk Gel Bana Sözleri, Cansu - Kalk Gel Bana Şarkı Sözü, Cansu - Kalk Gel Bana Lyrics, Cansu - Kalk Gel Bana Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cansu Şarkı Sözleri Cansu - Kalk Gel Bana şarkı sözlerinden önce Cansu hakkında kısa bilgi;

Asıl adı Cansu Kurtcu olan sanatçı Ankara Devlet Konservatuvarı Gitar bölümünü okudu ancak mezun olamadan bıraktı.

Daha sonra hayranı olduğu hatta hayranlıktan ölüp ölüp dirildiği İskender Paydaş ile çalışmaya başladı, görevi basın danışmanlığı ise de, müziğe ait ne varsa ondan öğrenmeye çalıştı.

CNS ajans adında bir organizasyon şirketi kurdu ve çok büyük isimlerle, çok büyük projelere imza attı. Ardından Ve değerli müzisyen Fettah Can ile birlikte CF Müzik adlı prodüksiyon şirketini kurdu.

2011 yılında His (Herşey İçinde Saklı) isimli albümünü çıkararak hayalini gerçekleştirmiş oldu. 2013 yılında çıkardığı Batak adlı single çıkardı.
Cansu - Kalk Gel Bana Şarkı Sözleri

Eğer beni düşündüğün an
Güzel şeyler hissediyorsan
İyi günlerimiz aklındaysa
Kalk gel bana, kalk gel bana

Eğer beni düşündüğün an
Özlem duyuyorsan
Yanındakine benim gibi sarılamıyorsan
Kalk gel bana, kalk gel bana

Ben sensiz içine eriyen mum
Hiç tükenmedi umudum

Bir düğüm bir ömrü
Bu kadar mı bağlar?
Yerini doldurmuyor
Kalan sağlar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »