Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı Sözleri, Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı Şarkı Sözü, Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı Lyrics, Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cansu Şarkı Sözleri Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı şarkı sözlerinden önce Cansu hakkında kısa bilgi;

Asıl adı Cansu Kurtcu olan sanatçı Ankara Devlet Konservatuvarı Gitar bölümünü okudu ancak mezun olamadan bıraktı.

Daha sonra hayranı olduğu hatta hayranlıktan ölüp ölüp dirildiği İskender Paydaş ile çalışmaya başladı, görevi basın danışmanlığı ise de, müziğe ait ne varsa ondan öğrenmeye çalıştı.

CNS ajans adında bir organizasyon şirketi kurdu ve çok büyük isimlerle, çok büyük projelere imza attı. Ardından Ve değerli müzisyen Fettah Can ile birlikte CF Müzik adlı prodüksiyon şirketini kurdu.

2011 yılında His (Herşey İçinde Saklı) isimli albümünü çıkararak hayalini gerçekleştirmiş oldu. 2013 yılında çıkardığı Batak adlı single çıkardı.
Cansu - Geçmiş Geçmişte Kaldı Şarkı Sözleri

Aşkın yangını sönüp külleri kalınca
İyi tarafından baksan da göremezsin
Ayrılık düşüncesi hasıl olunca
Günlerce sende kendini sonuca gidemezsin
O kadar bulanık ki su
Ben duruldum o durulmuyor
Yanıyor canım elbet
Gel gör ki sesim çıkmıyor
Geçmiş geçmişte kaldı
Bugüne taşıyacak gücüm yok
Kimler benden neler aldı
Saymadım sayacak gücüm yok
Geçmiş geçmişte kaldı
Bugüne taşıyacak gücüm yok

Kimler benden neler aldı
Saymadım sayacak gücüm yok
Aşkın yangını sönüp külleri kalınca
İyi tarafından baksan da göremezsin
Ayrılık düşüncesi hasıl olunca
Günlerce sende kendini sonuca gidemezsin
O kadar bulanık ki su
Ben duruldum o durulmuyor
Yanıyor canım elbet
Gel gör ki sesim çıkmıyor
Geçmiş geçmişte kaldı
Bugüne taşıyacak gücüm yok
Kimler benden neler aldı
Saymadım sayacak gücüm yok
Geçmiş geçmişte kaldı
Bugüne taşıyacak gücüm yok
Kimler benden neler aldı
Saymadım sayacak gücüm yok

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »