Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim Sözleri, Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim Şarkı Sözü, Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim Lyrics, Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Bahadır Sağlam Şarkı SözleriBahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim şarkı sözlerinden önce Bahadır Sağlam ile ilgili kısa bilgi;

Bahadır Sağlam, 10 Eylül 1986 Şanlıurfa doğumlu.

Bartın'da düzenlenen konseri sonrasında Organizatör Şule Açıkgöz Demir ile yaşadığı tartışmalar karakolda neticelenmişti.

2008 yılında Kanal 1'de Metin Özülkü, Ayşegül Aldinç, Burcu Güneş, Yüksel Aytuğ, Özdemir Erkan, Cem Ceminay'ın jüriliğinde Öykü Serter'in sunumuyla yapılan Akademi Türkiye yarışmasının birincisi Bahadır Sağlam olmuştur.
Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim Şarkı Sözleri
Kapanan kapılar arkasına kazılmış
Kilitlenmiş ve saklanmış boş bir hayat kabininde
Varsayım içinde sonsuz zaman diliminde
Bilinmeze doğru gidiyor gibiyim
Her yanım sarılmış çıkışlarım yok artık
Yapmayı istediğim hayallerin peşinde
Anlamsız karalanmış bir kaç bozuk cümleyle
Hayatıma nokta koyuyor gibiyim
Gibisi fazla şimdi kesilir sesim
Sırtımda eski bir gitarım uçmaya hazır kanatlarım
Sırtımda eski bir gitarım uçmaya hazır kanatlarım
Kararmış gökyüzü beni de aldı bak içine ben bugün gidiyorum
Yağmurlu bir pazar gününde kumdan kalelerim var yine
Topladım tüm umutlarımı bir bulut içine ben bugün yağıyorum
Kalkmaya mecalim yok açmak için kapıları
Kırılan bu aynalar hep de benim tarafımda
Yanımda ve arkamda yere düşmüş şarkılarım
Dinlemeden henüz gidiyor gibiyim
Beklenen vakit geldi odalar loş serinlikte
Üstümde dünden kalan yağmur yemiş bir ceketle
Üstümde dünden kalan yağmur yemiş bir ceketle
Şikayet etmeden kabullenmiş biçimde
Aranızdan artık çekilir gibiyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »