Atiye Deniz - Bile Bile Şarkı Sözleri

Sayfamızda Atiye Deniz - Bile Bile Sözleri, Atiye Deniz - Bile Bile Şarkı Sözü, Atiye Deniz - Bile Bile Lyrics, Atiye Deniz - Bile Bile Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Atiye Deniz Şarkı Sözleri Atiye Deniz - Bile Bile şarkı sözlerinden önce Atiye Deniz hakkında kısa bilgi;

Asıl adı Deniz Atiye Yılmaz olan sanatçı, 22 Kasım 1988, Almanya Bremen doğumludur...

8 yaşında Almanya’dan Amerika’ya taşınan, sonra da İzmir'e yerleşen Atiye, küçük yaşlarda dans ve piyano eğitimi aldı. İlk stüdyo albümü "Gözyaşlarım"ı 2007 yılında yayınladı.

"Don't Think" isimli şarkısıyla 2007 yılında düzenlenen Kral TV Video Müzik Ödülleri'nde "En İyi Çıkış Yapan Kadın Sanatçı" ödülünü aldı. Ozan Doğulu ile birlikte yaptığı Aşkistan ve İskender Paydaş ile birlikte yaptığı Yetmez isimli şarkıları ile müzik kariyerinde hızla devam ettirdi...
Atiye Deniz - Bile Bile Şarkı Sözleri
Sana hayaller getirdim
Beraber izleriz diye
Sana sundum en güzelini
Beraber seçeriz diye

Yorulmadım sevmekten
Yorulmadım vazgeçmemekten
Yorulmadım hayal etmekten
Anlarsın diye beklemekten

Özledim seni aramayı yanında olmayı
Özledim seni özgürce koklamayı okşamayı
Özledim sana her halinle sarılmayı
Seninle senin olmayı

Ben sana aşığım her şeyi bile bile
Hadi seçelim bir yaşam seve seve

Söz: Orhan Yılmaz
Müzik: Atiye

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »