Ahmet Kaya - Amanın Minnoş Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Kaya - Amanın Minnoş Sözleri, Ahmet Kaya - Amanın Minnoş Şarkı Sözü, Ahmet Kaya - Amanın Minnoş Lyrics, Ahmet Kaya - Amanın Minnoş Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Kaya Şarkı Sözleri Ahmet Kaya - Amanın Minnoş şarkı sözlerinden önce Ahmet Kaya hakkında kısa bilgi;

Ahmet Kaya, 28 Ekim 1957, Malatya, doğumludur...

Annesi Türk, babası ise Kürt kökenlidir. Babası işçi, kendisi de ailesinin beşinci çocuğuydu. 1972'de İstanbul Kocamustafapaşa'ya göç ettiler ve okulu bırakmak zorunda kaldı.

Gülten Hayaloğlu ile evlendikten sonra kardeşi Yusuf Hayaloğlu ve şiirleriyle tanışır. 1987 yılında yayımlanan Yorgun Demokrat adlı albümünde ki şarkıların sözlerinin çoğunluğu Yusuf Hayaloğlu'na aittir.

Yaşadığı ekonomik sorunlarından kurtulmak umuduyla hapse bile girmeye çalışmıştır.

16 Kasım 2000 yılında Paris'de hayatını kaybetti.
Ahmet Kaya - Amanın Minnoş Şarkı Sözleri
Dağda keklik avlarım
Tabancamı yağlarım
Ben bir öksüz oğluyam
Gençliğime yanarım
Amanım minnoş, minnoş
Yaktın beni minnoş.

Yine oldu akşamlar
Eğleniyor gagoşlar
Vay benim deli gönlüm
Nerelerde akşamlar
Amanım minnoş, minnoş
Yaktın beni minnos

Zalım ağlattı beni
Derde bağlattı beni
En yoksul&kötü günlerimde
Bıraktı gitti beni
Amanım minnoş, minnoş
Yaktın beni minnoş.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »