Kupa - Mahrum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kupa - Mahrum Sözleri, Kupa - Mahrum Şarkı Sözü, Kupa - Mahrum Lyrics, Kupa - Mahrum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

KupaKupa - Mahrum şarkı sözlerinden önce Kupa hakkında kısaca bilgi;

Arpej Yapım etiketiyle "Yalancı Şehir" isimli ilk albümlerini yayınlayan Kupa hakkındaki biyografik bilgiler en kısa sürede sitemize eklenecektir.
Kupa - Mahrum Şarkı Sözleri
Aşk için söylenen yalanlar vardır ya,
Çok ağır geldi bize dayanamdık.

Bir sebebi var elbet bu suskunluklarımızın,
Mutluluk battı bize alışamadık.

Ne halimiz varsa gördük sonunda
Dilerim ders olur bütün bunlar bize.

Yerine birini koymak ne mümkün,
Fark ettim ki kördüm şimdi seni gördüm.

Beni kendinden mahrum bırakma,
Ne kaldı geriye gülmek için haytta.

Beni kendinden mahrum bırakma,
Ne kaldı geriye gülmek için haytta.

Bulutlar sağanak ağlıyor yine üzerimize,
Üstümde yorgun yüzünün izleri var.

Ne halimiz varsa gördük sonunda
Dilerim ders olur bütün bunlar bize.

Yerine birini koymak ne mümkün,
Fark ettim ki kördüm şimdi seni gördüm.

Beni kendinden mahrum bırakma,
Ne kaldı geriye gülmek için haytta.

Beni kendinden mahrum bırakma,
Ne kaldı geriye gülmek için haytta.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »