Cem Başak - Yarım Adam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cem Başak - Yarım Adam Sözleri, Cem Başak - Yarım Adam Şarkı Sözü, Cem Başak - Yarım Adam Lyrics, Cem Başak - Yarım Adam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cem BaşakCem Başak - Yarım Adam şarkı sözlerinden önce Cem Başak hakkında kısaca bilgi;

Cem Başak, üniversite şenliklerinde ve çeşitli festivallerde de konserler veren ve 13 yaşından beri elektro gitar çalan bir sanatçıdır.

İlk olarak 2013 yılının ocak ayında SÜPER MÜZİK YAPIM aracılığıyla 13 şarkılık "Tek Kişilik" isimli albümünü çıkardı.

2008 de Otomatik pilot grubunu kuran sanatçı, Etnik Sentetik, barfly, hijazzband, reboot gruplarında da çaldı.
Cem Başak - Yarım Adam Şarkı Sözleri
Söz: Mustafa Cem Başak
Müzik: Mustafa Cem Başak

Alıştım yanımdaki boşluğuna
Arada gülüyorsam da eskisi gib değil
Son kes adını yazıp camlara karışıyorum Kalaalıklara senin gib
Belk de günün birinde ıslanırım gözlerinde
Sevdiğin yağmur üstümüze yağarken

Sen duyduğum o ilk şarkı
Alacaklı her duyandan
Ben bildiğin hep aynı bıraktığı yarım adam
Hayatın bir anlamı var mı
Düşünüyorum durmadan gittin gideli

Bıraktım mutluluğumu sonsuzluğa
Mevsimler yaza dönüyorsa da
eskisi gib değil
Kaç kez adını sayıp yıldızlara karıştım başka inananlara
Oysa yalan hepsi
Belki de günün birinde ıslanırım gözlerinde
sevdiğin yağmur üstümüze yağarken

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »