Cem Başak - Çocuk Yüzüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cem Başak - Çocuk Yüzüm Sözleri, Cem Başak - Çocuk Yüzüm Şarkı Sözü, Cem Başak - Çocuk Yüzüm Lyrics, Cem Başak - Çocuk Yüzüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cem BaşakCem Başak - Çocuk Yüzüm şarkı sözlerinden önce Cem Başak hakkında kısaca bilgi;

Cem Başak, üniversite şenliklerinde ve çeşitli festivallerde de konserler veren ve 13 yaşından beri elektro gitar çalan bir sanatçıdır.

İlk olarak 2013 yılının ocak ayında SÜPER MÜZİK YAPIM aracılığıyla 13 şarkılık "Tek Kişilik" isimli albümünü çıkardı.

2008 de Otomatik pilot grubunu kuran sanatçı, Etnik Sentetik, barfly, hijazzband, reboot gruplarında da çaldı.
Cem Başak - Çocuk Yüzüm Şarkı Sözleri
Söz: Mustafa Cem Başak
Müzik: Mustafa Cem Başak

Gözümü ilk açtığımda gördüğüm gerçekler
Bir yanıp bir sönerken çözdüm hepsini
Kendimi bir anlasam çektiğim bu dertler biter mi
Kaybettiğim her masum anın ardından teker teker

Benim çocuk yüzüm bana yapma diyor ama
Ergen yanım acısız yapamıyor
Ben istemedikçe kim vurabilir bana
Gün ışığından başka

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »