Aynur Aydın - Step Up To Plate Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - Step Up To Plate Sözleri, Aynur Aydın - Step Up To Plate Şarkı Sözü, Aynur Aydın - Step Up To Plate Lyrics, Aynur Aydın - Step Up To Plate Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - Step Up To Plate şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - Step Up To Plate Şarkı Sözleri

Söz: Mohammed Denebi, Johann Röhr, Curtis Richardsen
Müzik: Mohammed Denebi, Johann Röhr, Curtis Richardsen

I don't wanna fall in love
But it's hard to fight the way i feel
My heart gets tied up ın knots
Everytime you come around
I'm caught up in your whip appea !

I'm fighting the tide
(trying keep composure now)
It's doesn't seem right
(to lose my self control)
I'll challenge the night
(to help me figure out)
What ı'm gonna do when ıt comes to you-you!!

I wanna say hey
Turnaround
This will be ok
Say what you got say
I wanna say hey
Just confess
Before you're heart breaks
Step up to the plate
To the plate

Before you're heart breaks
Step up to the plate
To the plate

Step, step, step
Step up to the plate
Step, step, step
Step up to the plate

My friends keep telling me? let ıt go
Lately, i've been so emotional
Too afraid to give my all
Fearful i will hit the wall
If i go down tonight

I'm fighting the tide
(trying keep composure now)
It's doesn't seem right
(to lose my self control)
I'll challenge the night
(to help me figure out)
What i'm gonna do when it comes to you-you!!

I wanna say hey
Turnaround
This will be ok
Say what you got say
I wanna say hey
Just confess
Before you're heart breaks
Step up to the plate
To the plate

Gotta face the music
Now
Cause it's primetime
Express myself
Right now

I wanna say hey
Turnaround
This will be ok
Say what you got say
I wanna say hey
Just confess
Before you're heart breaks
Step up to the plate
To the plate

Google Translate Çeviri

Ben aşık istemiyorum
Ama ben hissediyorum şekilde mücadele etmek zor
Kalbim knot ın bağladım alır
Her şey etrafında gelip
Ben senin kırbaç appea yakalanmış değilim!

Ben gelgit kavga ediyorum
(Şimdi soğukkanlılığını korumak çalışıyor)
Bu doğru görünmüyor bulunuyor
(Benim öz kontrolünü kaybetmek)
Ben gece meydan olacak
(Beni anlamaya yardımcı olmak için)
Ne yapacağımı ı'm ıt geldiğinde size-sen !!

Söylemek istediğim hey
Geri dönüş
Bu ok olacak
Demek ne var söyle
Söylemek istediğim hey
Sadece itiraf
Eğer kalp sonları konum önce
Plakasına hızlandırmaya
Levhaya

Eğer kalp sonları konum önce
Plakasına hızlandırmaya
Levhaya

Adım, adım, adım
Plakasına hızlandırmaya
Adım, adım, adım
Plakasına hızlandırmaya

Arkadaşlarım bana tutmak? bırak gitsin
Son zamanlarda, ben çok duygusal oldum
Her şeyimi vermeye korkuyor
Ben duvara vuracak Fearful
Ben bu gece aşağı giderseniz

Ben gelgit kavga ediyorum
(Şimdi soğukkanlılığını korumak çalışıyor)
Bu doğru görünmüyor bulunuyor
(Benim öz kontrolünü kaybetmek)
Ben gece meydan olacak
(Beni anlamaya yardımcı olmak için)
Ben yapacağım Ne geldiğinde size-sen !!

Söylemek istediğim hey
Geri dönüş
Bu ok olacak
Demek ne var söyle
Söylemek istediğim hey
Sadece itiraf
Eğer kalp sonları konum önce
Plakasına hızlandırmaya
Levhaya

Gotta müzik karşıya
Şimdi
Bu primetime olduğunu Nedeni
Kendimi ifade
Şimdi

Söylemek istediğim hey
Geri dönüş
Bu ok olacak
Demek ne var söyle
Söylemek istediğim hey
Sadece itiraf
Eğer kalp sonları konum önce
Plakasına hızlandırmaya
Levhaya

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »