Aynur Aydın - Showdown Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - Showdown Sözleri, Aynur Aydın - Showdown Şarkı Sözü, Aynur Aydın - Showdown Lyrics, Aynur Aydın - Showdown Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - Showdown şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - Showdown Şarkı Sözleri

Söz: Jason Gill, Curtis Richardsen, Sammy Gill, Dari...
Müzik: Jason Gill, Darin Zanyar, Curtis Richardsen, Sa...

I see you looling at me
Looking at you
Bout to blow a fuse
This ıs automatic
So dramatic
What we gonna do
We can get electric
This connection
Too hard to refuse
Tou've got me screamişng
Now i'm ready to go

Turn the ignition now
Shift the gears up
Baby, we can work ıt out
Speed ınto the freeway
Pushing past the crowd
We can tear it up
Just tell me tonight
That you wanna go!!

I'm ready to go
Baby, don't slow down
I know what you're thinking of
So why don't we step ıt up
I'm ready to go
Cause this ıs a showdown
Now everyone's watching us
So come on and
Give ıt up

I konow you're feelling hot, hot, hot, hot, hot
Let's show em' what we got, got, got, got, got
I wanna make ıt hot, hot, hot, hot, hot
Let's show em' what we got, got, got, got, got

We're the perfect pair
The people stare
And watch our every move
Cause our chemistry's explosive
Like the sun bursting ın june
Now, we got a deep connection
Boy ı know you feel ıt to
Baby tell me when you're ready to go

Google Translate Çeviri

Ben bana looling bakın
Sana bakmak
Bout bir sigorta darbe
Bu otomatik ıs
Yani dramatik
Ne yapacağız
Biz elektrik alabilirsiniz
Bu bağlantı
Reddetme çok zor
Tou've beni screamişng var
Şimdi ben gitmeye hazırım

Şimdi Kontağı açın
Vites Shift
Bebeğim, tahribatın halledebiliriz
Otoyol ınto Hız
Kalabalığın geçmiş Pushing
Biz o kadar gözyaşı
Bana bu gece söyle
Istediğin o gitmek !!

Gitmeye hazırım
Bebeğim, yavaşlatmak yok
Ne düşündüğünü biliyorum
Peki neden tahribatın kadar adım yok
Gitmeye hazırım
Bu bir hesaplaşmaya ıs Neden
Şimdi herkes bizi izliyor
Öyleyse gel ve
Vazgeç

Seni sıcak, sıcak, sıcak sıcak, sıcak feelling ediyoruz KONOW
En Onlara gösterelim 'ne var, var, var, var, var
Ben ıt sıcak, sıcak, sıcak, sıcak, sıcak yapmak istiyorum
En Onlara gösterelim 'ne var, var, var, var, var

Biz mükemmel çifti konum
İnsanlar bakmak
Ve bizim her hareketimizi izle
Bizim kimya patlayıcı Nedeni
Haziran ın güneş patlama gibi
Şimdi, biz derin bir bağ var
Boy Bunu sana hissettiğini biliyorum
Gitmeye hazır olduğunuzda Bebek söyle

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »