Aynur Aydın - Fatal Attraction Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - Fatal Attraction Sözleri, Aynur Aydın - Fatal Attraction Şarkı Sözü, Aynur Aydın - Fatal Attraction Lyrics, Aynur Aydın - Fatal Attraction Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - Fatal Attraction şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - Fatal Attraction Şarkı Sözleri

Söz: Tony Nilsson
Müzik: Tony Nilsson

It was beautiful
It was beautiful
But now it's so bitterful

Lost my identity
Total insanity
This taste will last for eternity

You came around when i was torn an fell apart
Just like a bird who couldn't fly
Turned on the light when ı was tumbling
In the dark
And then you left me broken

Fatal attraction
Heartless affection
Just a phase that ı've gone through
Now i realize it's
Fatal attraction
Heartless affection
Just a phase that i've gone through
Now i realize ıt's you

Do you still think of me
And how ıt used to be
Am i still in your fantasy

Google Translate Çeviri

Güzeldi
Güzeldi
Ama şimdi o kadar bitterful var

Kimliğimi kaybettim
Toplam delilik
Bu tat sonsuza dek sürecek

Ben ayrı bir düştü parçalanmış zaman geldi
Sadece uçamayan bir kuş gibi
I yuvarlanan zaman ışık açık
karanlıkta
Ve sonra kırık beni bıraktı

ölümcül cazibe
kalpsiz sevgi
Atlatamayacağım Sadece bir faz
Şimdi ben bu kadar fark
ölümcül cazibe
kalpsiz sevgi
I geçtiniz Sadece bir faz
Şimdi ben size tahribatın farkında

Hala beni düşünüyor musunuz
Ve nasıl tahribatın kullanılan olmak
Ben senin fantezi hala Am

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »